Dejt 2

Och den här gången får man nog kalla det för en "riktig" dejt. Jag och F var på bio och såg "National treasure -hemligheternas bok" som var en riktigt bra film! Väldigt spännande och rolig -faktum var att jag tyckte denna var bättre än ettan! Och det är ju inte alltid som uppföljarna blir bättre än sina föregångare... Nicholas Cage är en av mina favoritskådespelare; han gör alltid bra ifrån sig i sina filmer.

Hursomhelst så tog F min hand på bion och efter filmen gick vi till ett ställe för att äta och där satt vi också och pratade -trevligt! Sedan körde han mig hem precis som förra gången och det blev en hejdå-puss...Och jag som hade lovat min dotter S att INTE pussa honom! ;) Det verkar som om F tycker om mig och jag tycker om honom med, men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag ska göra med detta. Det ingick inte i mina planer att träffa någon och jag är kluven när det gäller att inleda någonting. Samtidigt som det är kul att ha träffat en trevlig man så känner jag mig osäker och jag vet inte riktigt vad jag vill då jag har dåliga erfarenheter av förhållanden med mig i bagaget. Sedan har jag ju min dotter att tänka på också; hon måste ju få gå i första rummet. F tycker om barn och jobbar med barn, men från det till att bli en del av min och S tvåsamhet...jag vet inte.

Vad jag vet är att jag tycker om F och vi vill båda träffa varandra igen, men förr eller senare måste man ju fatta ett beslut och jag vet inte riktigt vad jag ska göra...
diana
2008-03-24 @ 19:29:39
URL: http://malkysoltani.blogg.se

svårt beslut ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0