Nästan dejt 3

Jag träffade ju F för andra gången häromdagen och i morse hade han mailat mig på facebook (där vi har träffats)och bjöd mig hem till honom nu i helgen! Undrar om det är någon som har fallit här...

I alla fall så blev jag kall och varm om vartannat, det kändes som om det gick lite fort, så jag messade min syster J som (givetvis) tyckte att jag skulle tacka ja... Men jag mailade i alla fall F tillbaka och sa som det var; att om jag skulle komma till honom i helgen så måste jag ta med mig S och jag tyckte inte riktigt att det var läge för dem att träffas redan. Jag och F har ju bara träffats ett par gånger och jag vet inte ens om vi har börjat inleda något eller om vi fortfarande bara känner oss för -och man drar ju inte in barn förrän en relation är på riktigt. Jag bad om F:s åsikt i frågan och denna kloka man höll med mig. Vi vill träffas på tu man hand ännu ett tag framöver och lära känna varandra mer så får vi se vad som händer sedan.

Så det blir ingen tredje dejt för mig den här gången i alla fall -får se om det passar bättre någon annan gång.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0