Mobilutmaning

Detta inlägg är nummer 300 sedan bloggstart! :)

Hittade en riktigt kul och ovanlig utmaning i en blogg jag läser och som jag absolut var tvungen att anta! Här är reglerna;

1. Ta fram din mobil.

2. Gå till inkorgen!

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et

5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Aha, ok då vet jag!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vad tror ni, sjöboden eller lägenheten?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Finfint, då gör vi så!

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Hejsan syster!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ange kod kk52i3 för bekräftelse.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Ok, utanför oss?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hej, älskling, fick 5333 kr tillbaka på hyran.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Helt otroligt!

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Tack, vad kul!

10. Vad var dina allra första ord?
Hej Helena!

Jag hoppas att många av mina läsare antar denna utmaning, för det kan verkligen bli hur konstiga svar som helst. ;)

malin
2009-09-15 @ 07:37:05
URL: http://mildamalin.blogg.se/

En del av svaren var verkligen klockrena! Jag har tyvärr tömt min inpost på mobilen, så det blir ingen utmaning för mig...

Tack för grattiset, förresten! Det visade sig att jag blev mer firad än jag trodde, inte illa för en gammal tant på 35...

Helena
2009-09-15 @ 11:26:51
URL: http://tallugglan.bloggplatsen.se/

Helt underbara svar för dig oxå :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0