Knarrholmen

Idag började min första semestervecka (av fyra) och den inleddes med ett underbart soligt väder. På förmiddagen var vi tvungna att veckohandla, men på eftermiddagen kom vi äntligen ut på en båttur! :) Eftersom jag ville åka någonstans där jag inte varit förut så åkte vi till ön "Knarrholmen" i Göteborgs skärgård. F:s syster är ofta där och har talat gott om ön, så det var kul att få komma dit själv.

Knarrholmen är en ganska stor ö där det ligger privata sommarhus på ena sidan och hus som man kan hyra på andra sidan -dessutom finns där både badstrand, kiosk, affär, pub/restaurang och minigolfbana. Det var väldigt fint och mysigt på ön och vi hade det gott där några timmar då vi slappade i solen, promenerade för att utforska ön och åt en god middag (grillad kyckling, potatissallad och pain riche) ombord på båten. Perfekt inledning på semestern! :)
Bilder;

Knarrholmen




Kiosk


Badstrand




Middag på båten


Affär


Ett av husen man kan hyra


Privata sommarhus


Knarrholmen

Tess
2010-07-27 @ 12:54:52
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Vilket vackert ställe!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0