Premiärdopp!

Igår började dagen inte alltför soligt, men på eftermiddagen var himlen klarblå igen och temperaturen hyfsat hög även om det blåste en del. Trots det så bestämde vi oss för att åka ner till ön under den tidiga kvällen för ett eventuellt kvällsdopp. Jag säger eventuellt, för den enda som säkert visste att hon skulle doppa sig var S -jag och F var lite mer tveksamma. Men hur det nu var så blev det att vi doppade oss i havet alla tre! Eller jag kanske ska säga fyra eftersom Celine också fick sitt premiärdopp för sommaren. ;)

Jag tittade tillbaka i bloggen från förra året för att se när jag premiärdoppade mig förra sommaren, och det visade sig att jag gjorde det den 28 juni. I år blev det den 27 juni, så jag var en hel dag tidigare i år -woo-hoo! Det är ju också mer speciellt i år eftersom jag premiärdoppade mig i havet medan jag gjorde det i en sjö uppe i Sörmland förra året. Sjöar är ju vanligen betydligt varmare än havet... :)

Lite bilder från premiärdoppet;

S var först ut...


...sedan var det F:s tur...


...så kom jag i...


...och sist Celine


S tar igen sig efter badet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0