En stor nyhet...

...och två andra goda nyheter ska jag nu dela med mig av!
Jag har ju i tidigare inlägg berättat om tävlingen jag startade i fredags, och det faktum att jag även fick en vinnare i den tävlingen, men jag lovade också att komma med mer information, vilket jag ska göra nu! :)

I tävlingen berättade jag att jag skickat ut ett brev till ett X antal människor och att det fanns ett dolt budskap i den texten -och det budskapet är att jag och F ska gifta oss! :) Den 12 juni blir det bröllop för oss och det känns verkligen fantastiskt! Så nu är det en hel del att stå i och planera, för tiden går väldigt fort, och det känns både jättekul och jättenervöst på samma gång. Givetvis kommer jag att berätta om vårt bröllop här i bloggen! :)

De två andra goda nyheterna är inte lika stora som det faktum att jag och F ska gifta oss, men de är ändå väldigt positiva.
Det första är att när vi hade APT-möte på jobbet igår så fick vi veta av chefen att vår sommarsemester blivit godkänd, så vecka 30-33 har jag min semester! Känns väldigt bra, för då kan jag börja planera vad jag ska göra under de fyra veckorna. Skönt!

Den andra goda nyheten är att jag fick min deklarationsblankett igår, och där stod det att jag kommer att få tillbaka 4200 kronor på skatten! Hurraa! De pengarna kommer att vara välbehövliga, särskilt med tanke på bröllopet. Men det kommer också att hända andra roliga saker denna sommar, och givetvis kommer de också att få utrymme i min blogg. Väl mött till en underbar kommande sommar! :)

Bröllopsbild (lånad från nätet)
Susanne
2010-04-01 @ 07:36:53
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Än en gång ett stort GRATTIS till er båda! :O)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0