Torsdagsreflektion 6/5

Denna vecka har kännetecknats av starka känslor. Det är inget jag berättat om här i bloggen eftersom det är väldigt privat, men det har handlat om saker som folk har sagt och som har sårat mig och även om att någon som står mig nära mår dåligt, vilket också har fått mig att må dåligt. Det som folk har sagt har blivit utrett nu och det andra har jag börjat ta tag i -och förhoppningsvis kommer det också att -om inte lösa sig- så i alla fall bli bättre framöver.

Väcker också känslor -fast av glädje

För min del är det väldigt märkligt att jag har reagerat så starkt på det som hänt under veckan, för förr i tiden gjorde jag aldrig det. Folk kunde säga nästan vad som helst och jag struntade i det, men nu... Är det kanske så att man blir känsligare med åren som folk säger, eller är jag bara extra känslig just nu med tanke på att jag snart ska göra det andra största som man någonsin gör i sitt liv?
Mad World
2010-05-06 @ 08:48:14
URL: http://madworld.se

Grattis! Hoppas du hittar det du vill ha i dag.

skogsfrun på dal
2010-05-06 @ 10:13:58
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se

Bröllopet ja, det har jag inte glömt;-)

Lustigt nog har jag också en sten med blomster framför, violer i mitt fall som återkommer och förmerar sig. Tösen trampar väl inte på blommorna!

Kul bild annars med foten;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0