En vinterpromenad

Idag var jag ledig från jobbet och eftersom det har varit en underbart solig dag här i Göteborg idag så passade jag och F på att ta oss en promenad i det fina vintervädret medan S var i skolan. Eftersom fina dagar (och annat också för den delen) väcker fotonörden i mig så tog jag med mig kameran för att dokumentera promenaden -och detsamma gjorde F. Totalt blev det ett 70-tal bilder och det var inte det lättaste att välja ut vilka av dem jag ville publicera här på bloggen, kan jag säga!

Just idag så har det verkligen varit en perfekt vinterdag. Vi fick nysnö häromdagen och den lade sig så fint på träden, precis som grenarna ser ut när de har låtsassnö på sig -det kändes som om man befann sig i en sagovärld! Det var visserligen ganska kallt -runt 7 minusgrader- men det blåste inte och vi klädde oss varmt och njöt verkligen av vår promenad. Det var så vackert! Tänk om alla dagar hela vintern var som den har varit idag -då skulle inte vintern vara någon match alls att ta sig igenom...

Bilder;










Ullis
2011-01-13 @ 22:44:02
URL: http://www.ulliso.se/blog

Hoppsan, det blev visst ett tomt inlägg här först. :S Underbara bilder. :) Jag gillade särskilt den 3:e nerifrån. :)

Tess
2011-01-19 @ 22:27:05
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Vad vackert! Speciellt den där solen är med :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0