Tårtor och blommor

I morse tog jag med mig de två tårtorna som jag och F gjorde igår kväll till jobbet, och tog fram dem lagom till lunchrasten. Alla närvarande tog varsin smakbit och tårtorna blev mycket uppskattade, men eftersom vi inte var så många så blev det mycket tårta över. Jag ställde in tårtorna i kylen och satte en lapp på kylskåpsdörren till kvällspersonalen, så jag hoppas att tårtorna har minskat betydligt tills imorgon kväll när jag är tillbaka på jobbet igen!

När jag slutade för dagen kom jag ihåg att ta med mig den fina blomman -en orkidé- som jag fick som avskedspresent från kollegorna, och precis som utlovat så kommer här bilder både på tårtorna och på blomman. Tack, kära arbetskamrater för de här åren! :)
Tårtorna jag och F gjorde



Den fina orkidén jag fick av arbetskamraterna

Mamma J
2011-07-30 @ 23:33:18
URL: http://mammanj.blogspot.com

Lycka till med nya jobbet nu då! När börjar du där?

Junitjej ♥
2011-08-01 @ 09:16:00
URL: http://junitjejen.se

Tårtorna ser jättegoda ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0