Sparreholm och Malmköping

Igår åkte jag, syster och våra töser för att hälsa på släkt och vänner i Flen med omnejd, och som vanligt har vi ett fullspäckat program när vi är häruppe! Idag hade vi bokat in en nostalgitripp genom Sparreholm och Malmköping, imorgon blir det Eskilstuna och "Parken Zoo", onsdag tänker vi besöka "Sagostigen", torsdag blir det mormor och fredag är vi bjudna på grillkväll hemma hos A med familj. Än så länge är det bara lördag som inte är inbokad, men det vet man aldrig hur länge det varar. Jag och syster hade ju tänkt oss ett biobesök också...

Lite bilder från dagen;

Skebokvarn



Skebokvarn


Trappan upp till "Oxbroberget"


Oxbroberget



Oxbroberget



"Dambro" i Sparreholm -här bodde vi som barn



Dambro



Dambro


"Ekbackens skola" i Sparreholm


Småbåtshamnen, Sparreholm



"Hosjöbadet" i Malmköping -årets första dopp för mig och syster!



"Malmaskolan", Malmköping





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0