Mina filmår 1973-2011;2010

Förra året kom den av många efterlängtade uppföljaren till 80-talsfilmen "Tron", nämligen "Tron Legacy". Jag får erkänna att jag faktiskt inte sett den första Tron-filmen, men det gick alldeles utmärkt att se uppföljaren ändå då man ändå fick veta lite om det som hänt i ettan. I ettan försvann en pojkes pappa på ett oförklarligt sätt när han höll på med en högteknologisk uppfinning, och i del två får man följa den nu nästan vuxne sonen som mest av en slump upptäcker sin pappas hemlighet och kommer honom på spåren...

Tron Legacy utspelar sig huvudsakligen inuti i ett dataprogram, så miljön är högteknologisk och väldigt fascinerande. Handlingen är också väldigt spännande då en vanlig människa får slåss mot en dators programvara, men det finns även utrymme för humor.
2010

1998
1999
2000
2001
2002



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0