Mina filmår 1973-2011;2004

2004 kom science-fiction-rullen "I, Robot" med Will Smith i huvudrollen. Jag tycker att Will Smith är en ganska bra skådespelare och har sett en del av hans filmer under årens lopp.

I, Robot är en framtidsfilm (som nästan alltid när det gäller science-fiction) där robotar är lika vanliga inslag i det dagliga livet som människor. Robotar och människor lever sida vid sida ända tills robotarna börjar vända sig emot människorna och vill starta krig emot dem. Det är upp till Smiths rollfigur att stoppa robotarna, och till sin hjälp tar han en av de robotar som står på människornas sida.

I, Robot är en spännande film som handlar om den negativa sidan av ett eventuellt hi-tech-samhälle och är klart sevärd!
2004

1998
1999
2000
2001
2002



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0