Middag och bio

Idag var "järntrion" ute och gjorde Göteborg osäkert. ;) Järntrion består av mig själv, min syster J och vår vän A som är här på besök, och idag blev det först en god middag på Jensens Böfhaus och sedan biobesök -vi såg filmen Mission Impossible -Ghost Protocol. Filmen var faktiskt riktigt bra, både spännande och rolig, och svenske skådespelaren Michael Nyqvist hade skurkrollen. Det var ju några år sedan det kom en M.I-film sist och i regel blir ju uppföljarna sämre, men denna var som sagt riktigt bra! Fast först körde maskinisten fel film, nämligen Järnladyn, men som tur var så åtgärdades misstaget ganska snart.
Tack för en trevlig kväll, tjejer!

I väntan på maten


Min förrätt; räkcocktail


Min varmrätt


Min efterrätt; chokladmousse


Biobesök efter maten



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0