365 foton 2014

Snart har detta året gått och vi tar steget in i 2014. Både i år och förra året har jag varit med i Fotutmaningen "365 foton", och givetvis kommer jag att vara med även nästa år! Jag har fått en ny lista med ord som jag ska förvandla till bilder, och jag har redan hittat ett antal ord där jag precis vet vilket fotomotiv jag ska välja. :)
 
Kameran jag använder till fotoutmaningen nästa år är fortfarande min Canon Ixus 210, men jag kommer även att använda mig av min android-telefon SonyEricsson Xperia eftersom jag alltid har mobilen med mig, men inte alltid har kameran med mig. Varken kameran eller telefonen är särskilt nya längre, men de tar bra bilder och det är ju huvudsaken!
 
365 foton är en väldigt enkel fotoutmaning att vara med i. Man tar bilder efter orden på listan, men kan också välja att byta ut upp till 52 av orden mot egna. Man kan lägga upp flera bilder samma dag eller välja att lägga upp en bild om dagen som jag brukar göra -enda kravet är att bilderna är tagna under 2014 och inte är några bilder som man tar från gamla mappar i sin dator. Temalistan och all information om utmaningen hittar du HÄR!
 
Har du en blogg och gillar att fotografera? Hoppa på denna utmaning du med! Mina bilder till utmaningen hittar du här i kategorin 365 foton där du även kan se samtliga bilder från 2012 och 2013. Vi ses! :)
 
Årets logga
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0