Bloggåret 2012

JANUARI
 
Jag skrev 45 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att F:s systerdotter firade sin sextonde födelsedag.
- vår traditionsenliga Trettondagsfest i släkten.
- att jag hoppade på fotoutmaningen "365 bilder" för första gången.
- att jag började med den nya fotoutmaningen "Månadsbilden".
- att vi firade min syster J:s 35-årsdag med restaurangbesök.
J 35 år
 
FEBRUARI
 
Jag skrev 43 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- Melodifestivalen.
- att jag upptäckte att jag var gravid.
- att vi såg genrepet av Melodifestivalens andra deltävling live.
- att jag var på tjejkväll hos min svärmor.
- att jag, J och vår kompis A åt middag och var på bio.
Tjejkväll hos svärmor
 
MARS
 
Jag skrev 51 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att vi firade F:s systerson B:s 11-årsdag.
- att jag och stora S hade en mamma/dotter-dag.
- att stora S fyllde tolv år.
- att vi firade stora S födelsedag.
- en härlig vårdag på Lillön.
- att mamma var på besök.
Stora S 12 år
 
APRIL
 
Jag skrev 51 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att stora S var barnvakt åt sin kusin M.
- att jag dokumenterade min dag i bilder.
- att vi firade påskafton med J och hennes familj.
- att vi firade M:s treårsdag.
- att vi besökte en utställning om dinosaurier.
- Valborgsmässoafton.
Dinosaurieutställning
 
MAJ
 
Jag skrev 82 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att jag hoppade på fotoutmaningen "Photo a Day".
- att vi gjorde ett besök i "Slottsskogen".
- att stora S klass deltog i fotbollstävlingen "Energikicken".
- en lunchträff med J.
- att stora S och M deltog i "Lilla Göteborgsvarvet".
- att stora S teatergrupp framförde sin föreställning.
- inflyttningsfesten hos C och M.
- en picknick med stora S.
Picknick med stora S
 
JUNI
 
Jag skrev 50 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att det var "Öppet Hus" på stora S skola.
- att vi firade F:s 41-årsdag.
- att vi var bjudna på middag hos våra vänner G och A-K.
- stora S skolavslutning.
- att jag och F firade två år som gifta.
- att vi införskaffade prylar till den väntade bebben.
- Midsommarafton.
- vårt besök i Ullared.
- vårt första Lisebergsbesök.
- vår dagstur till Visingsö och Gränna.
Visingsö
 
JULI
 
Jag skrev 55 blogginlägg asom bland annat handlade om;
 
- Ö-festen på Lillön.
- en underbar sommardag.
- vår dagstripp till Bohuslän.
- lilla S födelse.
- vår kamp mot lilla S gulsot.
- lilla S första båttur.
- vår promenad i Billdal.
Lilla S födelse
 
AUGUSTI
 
Jag skrev 50 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- vår dagsutflykt till Smögen.
- ett biobesök med stora S.
- en solig dag på Lillön.
- min födelsedag.
- "Kulturkalaset" här i Göteborg.
- min fallolycka.
- stora S syssling M:s nioårsdag.
Kulturkalaset
 
SEPTEMBER
 
Jag skrev 40 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att vi fick besök från Stockholm.
- att vi blev förkylda.
- att stora S började med sin eftermiddagsverksamhet Parkour.
Besök från Stockholm
 

OKTOBER
 
Jag skrev 48 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att vi uppmärksammade vår hund Celines 11-årsdag.
- en underbar höstpromenad.
- lilla S dop.
- en annan höstpromenad.
- Halloweenfest.
Halloweenfest
 
NOVEMBER
 
Jag skrev 54 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- en promenad vid Välen.
- att lilla S fick börja med smakportioner.
- Zorros 14-årsdag.
- Fars dag.
- en trevlig tacokväll med C och M.
- "Kunskapsskolan".
- att stora S blev utvald till Trivselledare i sin klass.
- årets första julmarknadsbesök.
Zorro 14 år
 
DECEMBER
 
Jag skrev 74 blogginlägg som bland annat handlade om;
 
- att jag bloggade om SVT:s samtliga julkalendrar.
- årets andra julmarknad.
- ett besök i pulkabacken.
- Öppet Hus i stora S skola.
- Lussebullebak.
- årets tredje julmarknad.
- vernissage med gamla saker som gjorts om till nya.
- julfesten på judoklubben.
- Lucia.
- årets fjärde julmarknad.
- "Jul på Liseberg".
- julafton.
Lussebullebak
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0