Viktutmaning Dag 5; Min självkänsla

Jag hade en ganska bra självkänsla innan jag började i skolan och blev utsatt för mobbing. Dock inte på grund av min vikt...faktum är att jag inte riktigt vet varför jag blev mobbad. Kanske på grund av att jag var blyg och tystlåten... I vilket fall som helst så gjorde mobbingen att självkänslan sjönk drastiskt och även om den ökade något när jag började i gymnasiet, så kan jag inte säga att den blev bra igen förrän jag fyllde 25. Av någon anledning så blev mitt liv mycket bättre från den dagen och jag fick ett bättre självförtroende. Helt plötsligt tyckte jag att jag dög.
 
Nu skulle jag vilja säga att jag har en väldigt bra självkänsla. Jag vet vad jag går för och jag är villig att pröva på nya saker (inte vad som helst, naturligtvis). Jag är fortfarande ganska tystlåten i vissa situationer tycker jag själv, men det beror inte på att jag är blyg utan på att jag kanske inte tycker att jag har någonting att säga just då...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0