Slutresultat GI-dieten

Då har jag kört tre veckor med GI på mitt eget sätt och det är dags för en summering för att se vad som har hänt under den tiden...
 
Resultat av GI-dieten:
 
Startvikt 11/3: 85,6 kg
 
Slutvikt 31/3: 82,6 kg
 
Bystomfång: 108 cm (oförändrat)
 
Midja: 94 cm (97 cm)
 
Stuss: 109,5 cm (113 cm)
 
Lår: 60,5 cm (63 cm)
 
Jag har gått ner exakt 3 kg under dessa tre veckor, och det verkar som att det är ett kilo i veckan som gäller generellt när jag tittar tillbaka på mina olika dieter. Men kanske hade det blivit lite mer denna vecka om jag hade tränat alla dagar som jag i regel gör, men det är besök och påskfirande som har gjort att jag bara tränat 4 av 7 dagar. Nåja, nästa vecka blir det nya tag igen!
 
Från imorgon blir det så en annan diet igen. Eller annan och annan...jag ska köra helt vegetariskt och kanske tillochmed gå så långt som att testa vegan-kost -jag har inte riktigt bestämt mig där. Men jag har ju ätit nästan vegetariskt ändå under de senaste tre veckorna, så det blir ingen större skillnad förutom att jag kommer att utesluta även fisk och kyckling. Kött har jag ju inte ätit på länge. Vi får se hur det går! :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0