Äran

Dags för den andra gästbloggaren av dem som kom långväga ifrån för att närvara vid min 40-årsfest -och denna gång är det min vän sedan 15 år tillbaka -A- som står för texten. Hon hade förberett ett tal till mig som hon dock inte fick tillfälle att hålla under festen, så jag fick det som ett blogginlägg istället. Kan man annat än bli berörd av den fina texten?
 
Hej!
Jag heter aja och är bästa vän till Helena fått äran att gästblogga i hennes blogg.
I onsdag kom jag ner till GBG för att fira min goda vän stora dag.
.Och även att få vara med om min andra väns dotters dop. Så i fredags  var det dags för dop  så det blev  en bra dag trots lite bravader men det hör till :-)
Och på lördagen var det dags för min väns stora dag..  det var en  god smörgås tårta och goda bakverk. som vi fick
 
 
Roliga lekar och frågesport om min vän.. Jag kom på tredje plats :-)  inte så illa.
 
Jag hade  tänkt att hålla ett tal men det blev aldrig så håll till godo vännen   för här kommer det .
 
I  15 år har vi känt varandra och en bättre bästa vän  har jag aldrig haft.
du finns där i vått och torrt. Vi har gått  igenom mycket.
Jag är glad att du hittat ditt hjärta i livet.   du har en snäll och omtänksam man  två fina barn..
sen är jag glad över våran fina vänskap vi har och att den få bestå många fina år till..
Du är hel god, underbar  tjej   och en äkta vän. Tack för att jag får ha dig till vän.
 
Tack för dessa fina dagar nere i GBG
 
Vi ses snart
 
Många kramar  Aja
Andra gästbloggaren
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0