För alltid 25 år gammal

Igår firade jag min 40-årsdag lite i efterskott med en fest, och då hade jag bjudit in en del långväga vänner och släktingar. Eftersom det är ganska sällan jag träffar de långväga gästerna, frågade jag om de kunde tänka sig att gästblogga i min blogg. Min mamma och kompisen C ville inte, men mina vänner A, H och S ville gärna göra det, och det är ju jättekul! :) Alltså har jag numera en ny kategori som heter GÄSTBLOGGARE, och först ut att skriva där är S, och här kommer hennes inlägg i helt oredigerat skick.
 
Igår firades ett födelsedagsbarn, som numera är endast "25" år gammalt, och det var mycket, mycket trevligt med massor av god mat, gott fika, god dryck, roliga lekar och härligt folk. För man blir inte äldre än man gör sig. Bilder får ägaren av bloggen bistå med. Det var skoj att träffa alla människor igen utöver födelsedagsbarnet: A, F, stora S, att få se lilla S i full action och HM. De har mycket trevliga vänner och något säger mig att jag kommer att få träffa dem igen.
 
Och kom ihåg: En gång 25 år gammal, aldrig äldre. Eller hur??!!!
 
Tack och hej från lilla mig
// Susanne A
Första gästbloggaren
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0