Bloggåret 2013

Äntligen har jag fått tid att traditionsenligt blogga om det år som förflutit. Som vanligt har det hänt en hel del under det gångna året, och det är alltid lika kul att titta tillbaka på det som varit, för man glömmer fort. Detta är då en sammanfattning av mitt bloggår 2013! :)
 
I JANUARI skrev jag 50 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Nyårsfirandet i Sörmland
* Att lilla S blev 6 månader
* Min farmor som gick bort
* När syster J med familj var på besök
* Början på min viktresa
 
Nyår i Sörmland
 
I FEBRUARI skrev jag 59 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Melodifestivalen
* Födelsedagskalas hos svärmor
* Födelsedagsfirande hos syster J
* Att vi började fixa lilla S egna rum
* F:s faster G-B:s födelsedagsfest
* Baby- och barnmässan
 
G-B:s födelsedagsfest
 
I MARS skrev jag 60 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Stora S första judotävling
* Att jag skapade ett Instagram-konto
* Barnens kusin B:s födelsedagskalas
* Stora S 13-årsdag
* Stora S födelsedagskalas
* Stora S gradering i judo
 
Stora S bronsmedalj i judotävlingen
 
I APRIL skrev jag 72 inlägg som bland annat handlade om;
 
* En mycket lyckad 40-årsfest
* Att Zorros bror Zpinnis gick bort
* En vårpromenad
* Årets första ö-besök
* "Vilt och Vackert"-föreläsningen
* Barnens kusin M:s födelsedagskalas x2
* Min andra systerdotters födelse
 
M:s födelsedagskalas
 
I MAJ skrev jag 79 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Valborgsmässoafton
* Årets andra ö-besök
* Vårt första ko-släpp
* Tynneredsdagen
* Lilla S färdiga rum
* Min första intervju för tidningen "Guldringenytt"
* Föreställningen med stora S teatergrupp
* Lilla S första barngudstjänst
* Öppet Hus på stora S skola
* Stora S första försök att få en roll i en film
* Lilla och Mini-Göteborgsvarvet
* Stora S kalas på "Laserdome"
* Kulturskolans Dag
* Lilla S sista besök på Öppna Förskolan
* Positivparken
 
Andra besöket på ön
 
I JUNI skrev jag 97 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Badpremiär
* Att jag nådde min målvikt
* F:s födelsedagsfirande på ön
* Promenad på "Smithska Udden"
* Jazzfest på ön
* Båttur och boule
* Besök av pappa med hustru M
* Stora S skolavslutning
* Stora S flygresa till Luleå
* Midsommarafton
* Min första blodgivning
* Lite fix i stora S rum
 
Besök av pappa och M
 
I JULI skrev jag 87 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Ö-besök
* Lilla S 1-årskalas
* Middag på "Jensen's Böfhus"
* Att jag och syster J bokat in oss på "Skriva-kryssning"
* Sol och bad
* Promenad runt "Sisjön"
* Systerkväll
* Stora S på konsert
 
Lilla S 1-årskalas
 
I AUGUSTI skrev jag 95 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Ommöblering av lilla S rum
* Min första mammografi
* Min 40-årsdag
* Lilla S inskolning på förskolan
* Stora S började 7:an
* Årets sista båttur
* 10-årskalas
 
Min 40-årsdag
 
I SEPTEMBER skrev jag 46 inlägg som bland annat handlade om:
 
* Min systerdotter lilla I:s dop
* Min 40-årsfest
* Middag hos syster
* Järkholmen
* Skördemarknad på Gunnebo Slott
* Besök av C och M
* Bokmässan
 
I:s dop
 
I OKTOBER skrev jag 68 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Stora S migrän
* Halloween-dräkter
* Pubafton
* Min modevisning
* Halloween
 
Halloween
 
I NOVEMBER skrev jag 52 inlägg som bland annat handlade om;

* Halloweenfest
* "Skriva"-kryssningen
* Julmarknad på "Olles Gård"
* Bokmingelkväll
* "Jul på Liseberg"
 
Jag och syster J på "Skriva"-kryssning
 
I DECEMBER skrev jag 45 inlägg som bland annat handlade om;
 
* G-B:s födelsedagskalas
* Julbak
* Julfest på Judoklubben
* Luciafirande på lilla S förskola
* Adventsmiddag hos svärföräldrarna
* Ommöblering hos syster
* Nya bilen
* Julafton
* På besök hos M och B
 
Luciafirande på förskolan
 
Här kan du läsa om tidigare bloggår:
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0