#blogg100; 13/100 Solnedgångar

Jag skulle egentligen ha skrivit detta inlägg igår, men det hanns inte med. Men jag kompenserar det genom att skriva två inlägg idag istället! Dagens första inlägg handlar om solnedgångar, som är någonting som jag verkligen älskar! Finns det något vackrare än en röd, nedåtgående sol som färgar himlen i rött och rosa? Extra vackert är det förstås om man ser solnedgången över havet...
 
Det är något fridfullt över solnedgångar som automatiskt gör naturen tyst, stilla och stämningsfull och som ger mig frid i sinnet och glädje i hjärtat. Det är vid sådana tillfällen jag stannar upp och reflekterar över dagen som varit, eller över livet. Sådan dagar när jag verkligen älskar naturen ännu mer än vanligt. :)
 
Vacker solnedgång när jag jobbade igår kväll
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0