Rolig SMS-utmaning!

Jag hittade denna utmaning i denna blogg för nästan en månad sedan och tänkte då att den måste jag låna! Sedan blev det inte av förrän nu -så här kommer den!
 
  1. Ta fram din mobil.

  2. Gå till inkorgen.

  3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en.

  4. Fråga 1= första meningen i första sms:et

  5. Fråga 2= första meningen i andra sms:et osv...

 

  1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

    Söndag 30 mars kostar magasinet 15 kr.

  2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

    Fredagsmys med schyssta färska räkor?

  3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

    Åh nej, vad tråkigt!

  4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?

    Han var ju söt.

  5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

    Kanon, puss!

  6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

    Varor från Vincenzo Sopracolle hämtas på OK/Q8 Tynnered, Skattegårdsvägen 2.

  7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?

    Tack, vad kul!

  8. Vad vill du höra mest av allt?

    Jag tänkte höra om du kan arbeta till 16 på fredag?

  9. Vad kommer att bli dina sista ord vid liv?

    Ok, skönt att veta att det inte är något farligt.

  10. Vad var dina allra första ord?

    Ring Telenor Röstbrevlåda 888, du har 1 nytt röstmeddelande.

     

    Riktigt rolig utmaning, måste jag säga! Den ska jag köra igen om några månader eller så! :)

     

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0