Loppisfynd!

Det är otroligt vad mycket man hinner med när man inte längre jobbar varannan helg! Att vara ledig varje helg ger förstås inga extra pengar i kassan, men det är så himla skönt att kunna vara hemma och göra vad man känner för istället för att behöva gå till jobbet. Särskilt eftersom vädret tenderar att vara ganska bra på helgerna -i alla fall har det varit så sista tiden.
 
Idag bestämde vi oss för att besöka Bakluckeloppisen i Slottsskogen igen. F var ju inte med förra gången, men denna gång följde både han och lilla S med. Å andra sidan hade vi inte med oss J och lilla M denna gång, så vi var ändå samma antal personer. ;)
 
Jag tror att det var ungefär samma antal försäljare som sist vi var där, men de hade placerat sig lite annorlunda. Så där det förra gången var nästan tomt var det nu flera försäljare, och där det var fler förra gången var det färre denna gång. Men precis som förra gången var sakerna jättebilliga och vi gjorde flera fynd som jag ska visa för er!
 
Dagens loppis-fynd
 
Snygga tavlor med havsinspiration till hallen
 
Ett par DVD-filmer, några böcker, dödskallekrokar, en Littlest Pet Shop-figur och en Smurf-figur
 
Vinterskor till lilla S och en leopard till stora S, en monstertruck i bakgrunden
 
Snygg skjorta och fräck tjocktröja till stora S
 
 
"Cars"-keps till lilla S och en t-shirt till stora S
 
 
 
Ullis
2015-08-30 @ 23:11:26
URL: http://ulliso.se/blog

Fina saker. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0