Annandagsfika

Idag är det Annandag Jul, vilket också avslutar julhelgen 2015. Som alltid vid denna tiden på året känner man sig konstant mätt, och idag var inget undantag då vi hade mina svärföräldrar samt F:s syster C med partner P här på lite annandagsfika. Jag bakade ju en hel del till jul i år, och det har inte gått åt särskilt mycket, så nu fick jag både en möjlighet att minska antalet bakverk samt träffa släktingar som vi inte sett på länge pga att vi har varit mer eller mindre sjuka både förra vacken och veckan innan det.
Men trots dagens fikagäster så har jag fortfarande mycket bakverk kvar -kanske ska jag dela ut resten bland våra grannar? ;) Ett par trevliga timmar hade vi i alla fall och alla tyckte att mitt hembakta var gott! Alltid trevligt när folk tycker det...
 
Nu blir det några lugna dagar då vi laddar batterierna inför nästa högtid; nyårsafton. Då kommer J med familj hit -trevligt! :)
 
Barnen fick några julklappar till idag
 
 
Fikadags
 
 
Vi fick en chokladask av gästerna
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0