Bloggåret 2014

Ännu ett bloggår har gått och min vana trogen så gör jag en tillbakablick om vad jag egentligen bloggade om under förra året...
 
JANUARI
 
* Nyårsfirande hemma hos syster J.
* F:s systerdotter J blev vuxen -det vill säga; hon fyllde 18 år.
* Härlig vinterpromenad!
* Vi åt en god födelsedagsmiddag på "Jensens Böfhus" för att fira syster J.
 
J 18 år

Totalt 39 inlägg (ovanligt lite, måste jag säga...)
 
FEBRUARI 
 
* Melodifestivalen sparkade igång.
* Sonens första besök på "Lekstan"!
 
Sonen på "Lekstan"
 
 Totalt 39 inlägg även denna månad...
 
MARS
 
* En dag med solsken.
* Planeringsdag med jobbet.
* 13-årskalas!
* Stora S 14 år!
* Vinprovning.
 
Dottern fyllde 14
 
Totalt 58 inlägg!
 
APRIL
 
* 14-årskalas!
* 1- och 5-årskalas!
* Second hand-fynd.
* Ny frisyr...
* Påsk.
* Särö.
 
Särö
 
Totalt 64 inlägg!
 
MAJ
 
* Valborg!
* Besök från Stockholm.
* Mini Göteborgsvarvet.
* Besök på ön!
* Systerkväll.
* Konfirmation.
* Katitzi-pjäs.
 
Systerkväll
 
Totalt 62 inlägg!
 
JUNI
 
* Klassfest m.m.
* Härlig promenad.
* Ö-besök x2.
* Första semesterdagarna i bilder.
* Midsommarfirande.
 
Klassfest
 
Totalt 45 inlägg!
 
JULI
 
* Semester i Sörmland.
* Nordens Ark.
* 2-årskalas!
* Slottsskogen.
* Askimsbadet.
*Sommarkväll på ön.
* Tylösand.
* Egentid.
* Halmstad Äventyrsland.
* Första båtturen!
* Vallda-Sandö.
 
Sonens 2-årskalas
 
Totalt 52 inlägg!
 
AUGUSTI
 
* Kräftskiva.
* Renovering av stora S rum.
* Stora S som statist!
* Nya kläder till stora S.
 
Dottern som statist
 
Totalt 43 inlägg!
 
SEPTEMBER
 
* Havets Hus.
* Lite nytt till hemmet.
 
"Havets Hus"
 
Endast 40 inlägg denna månad...
 
OKTOBER
 
* Förberedelser till Halloween.
* Lilla S andra besök på "Lekstan".
* Egentid med maken.
* Säsongsstart för "Så mycket bättre"!
* Alfons Åbergs Kulturhus.
* Bus eller godis.
 
Bus eller godis
 
Totalt 47 inlägg!
 
NOVEMBER
 
* Halloweenfest!
* Halloweentårta.
* Fars Dag.
* Första Advent.
 
Halloweenfest
 
Totalt 46 inlägg!
 
DECEMBER
 
* Jul på Liseberg.
* Julmarknad.
* Tårta till Judoklubben.
* Lucia.
* Julfest på Judoklubben.
* VIP-bio!
* 50-årsfest.
* Julafton.
* Juldagen.
 
Tårta till Judoklubben
 
Totalt 69 inlägg!
 
Hoppas ni hänger med mig även under 2015! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0