Frågor A-Z

Hittade denna på "Facebook" häromdagen och tyckte det kunde vara kul att ta med den i bloggen! Frågorna är på engelska, men jag har svarat på svenska. Kul med sådana här frågeställningar ibland! :)
 
A- Age: 42
B- Biggest fear: Att mina barn ska råka illa ut på något sätt
C- Current time: 07.55
D- Drink you last had: Vatten
E- Every day starts with: Ett glas vatten
F- Favorite song: Många
G- Ghosts, are they real: Nej
H- Hometown: Göteborg
I- In love with: Min man
J- Jealous of: Ingen
K- Killed someone?: Nej
L- Last time you cried?: När vi lät vår katt somna in
M- Middle name: Judith
N- Number of siblings: 2
O- One wish: Att känna mig nöjd med livet
P- Person you last called: Min mamma
Q- Question you're always asked: Hur är det?
R- Reason to smile: Mina barn
S- Song last sang: Midnatt råder
T- Time you woke up: 06.04
U- Underwear color: Vit och svart
V- Vacation destination: Drömmer om att få åka till Nya Zeeland
W- Worst habit: Vet ej
Y- Your favourite food: Thailändsk
X- X-Rays you've had: Mammografi
Z- Zodiac sign: Lejonet
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0