En intensiv helg!

Den gångna helgen var väldigt intensiv, så jag hade inte möjlighet att blogga någonting. På lördagen jobbade jag först mellan 7 och 12 på "Gothia Towers", efter jobbet träffade jag stora S på Torget för att hon ville se om hon hittade några badkläder inför sin klassresa till "the Reef" i juni och jag skulle inhandla några saker. Sedan var vi hemma en liten stund för att göra oss klara inför mina systerdöttrars gemensamma födelsedagskalas. M blev 7 år den 10/4 och I blir 3 år idag. Det blev lite god mat och fika och tjejerna fick såklart presenter, och vi hade jättetrevligt! Vi var hemma vid 20-tiden på kvällen.
 
På söndagen jobbade jag 7-12 igen och när jag kom hem fick jag åka och handla för veckan. Efter det gjorde vi oss i ordning då vi var bjudna på middag hos F:s arbetsamrat H. Det var också jättetrevligt och vi var hemma ungefär vid 20-tiden då också. Och ingen av kvällarna orkade vi göra så mycket annat än att se på TV, så jag ligger verkligen efter med bloggandet nu. Det innebär att jag kommer att lägga upp flera inlägg idag istället, men så kan det bli ibland! :)
 
Lite bilder från helgen...
 
God mat hos J med familj i lördags
 
 
Gänget
 
Presenterna
 
 
Glada tjejer
 
 
Tårta och fika
 
 
Lyckad dag
 
God middag hos H med familj i söndags
 
 
Supergod kladdkaka till efterrätt
 
H:s familj är musikalisk, så lilla S testade att spela trummor medan stora S spelade xylofon. Trevlig kväll!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0