Annandag Jul 2016

I måndags var det annandag jul, och då åkte jag och familjen hem till mina svärföräldrar för lite gofika och julklappsöppning. Eftersom de inte firade julafton med oss blev det som en liten extrajul, och det är ju alltid trevligt! Framför allt för barnen. :) Det blev lite god glögg, fika och trevlig samvaro, och de båda S:en var väldigt nöjda med sina julklappar. Stora S fick kläder och en bok hon önskat sig medan lilla S fick piratskepp och lite piratgrejer. De fick också varsin julprydnad av F:s faster. Även jag och F fick en liten julklapp -i form av lotter.
 
Fint dukat bord hos svärföräldrarna
 
Fikat stod jag för
 
 
Julklapparna
 
Här öppnas det...
 
 
Glada barn med några av sina presenter
 
Upptäckte att jag inte bloggat något om annandag jul de senaste åren utom förra året, men vill ni läsa om den annandagen kan ni göra det HÄR!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0