Julafton 2016

Igår var det julafton, och vi firade det traditionsenligt här hemma tillsammans med min syster och familj samt min mamma, som kom hit ifrån Flen häromdagen. Vi åt och drack gott, och så blev det lite glögg och godis -och en hel massa julklappar, såklart! :) Skulle ha lagt upp ett par videor här, men eftersom man måste lägga upp dem via YouTube el. liknande först och sedan lägga in länken till videoklippet i bloggen, så får ni nöja er med bilder istället...
 
Julen började med glögg (julmust till barnen, förstås)
 
Klassiskt julbord
 
 
Barnen åt som vanligt i vardagsrummet medan vi vuxna satt i köket
 
 
Mycket julklappar
 
Tomten och hans hjälpnisse stod för julklappsutdelningen
 
 
Barnen fick såklart mest julklappar :)
 
Glada barn
 
HOPPAS ALLA HAFT EN HÄRLIG JULAFTON!
 
Här kan ni se hur några av våra tidigare jular såg ut;
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0