Bloggåret 2015

Nu är det än en gång dags för mig att summera föregående bloggår - i detta fall 2015!
 
JANUARI
 
Jag skrev totalt 42 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Nyårsfirandet hemma hos J med familj
* Glöggfika hos mina svärföräldrar
* Att jag började studera
* Att Vintern kom på besök
 
Glöggfika hos svärföräldrarna
 
FEBRUARI
 
Jag skrev totalt 41 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Födelsedagsfirande hos svärmor och J
* Alla hjärtans dag
* Shopping och fika på "Olles Gård"
 
Födelsedagsfirande hos J
 
MARS
 
Jag skrev totalt 36 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Stora S 15 år
* Restaurang och bio med stora S
* Stora S födelsedagskalas
 
Stora S födelsedagskalas
 
APRIL
 
Jag skrev 36 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Påsken
* Födelsedagsfirande för mina systerdöttrar
* Stora S konfirmation
* Promenad på "Amundön"
 
Stora S konfirmation
 
MAJ
 
Jag skrev totalt 43 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Valborgsmässoafton
* Första besöket på ön
* Att vi fick låta fina Zorro somna in
* En helg på ön Lyr
* Vi såg Jon-Henrik Fjällgren live i Grebbestad
* Stora S sprang "Mellanvarvet"
* Vi träffade pappa och M och såg årets föreställning med stora S teatergrupp
 
Besök på ön Lyr
 
JUNI
 
Jag skrev totalt 37 inlägg som bland annat handlade om;
 
* 80-talsutställning på "Mölndals Museum"
* F:s systerdotter J tog studenten
* Ö-besök och visning av den svenska fantasyfilmen "Fiende" där stora S var statist
* Första gången jag deltog i "Regnbågsparaden"
* Midsommarfirande
* Middag på "Jensen's Böfhus" med J och R
* Sommarens första dopp
 
Studenten J
 
JULI
 
Jag skrev totalt 37 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Bad vid "Smithska Udden"
* Lilla S 3-årskalas på ön
* Bad vid "Ganlet"
* När vi besökte "Vattenpalatset" i Lerum
 
Lilla S tre år
 
AUGUSTI
 
Jag skrev totalt 43 inlägg som bland annat handlade om;
 
* C och M:s bröllop
* Loppisbesök
* Svärfars födelsedag
* Vår kräftskiva
* En härlig båttur
* Ö-besök
* Besök på "GeKås" i Ullared
* En sväng till st'an med stora S
 
C och M:s bröllop
 
SEPTEMBER
 
Jag skrev totalt 38 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Zorros begravning
* Stockholmsweekend
* Kryssning med "Puh-gänget"
 
Kryssning
 
OKTOBER
 
Jag skrev totalt 36 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Nya kläder till stora S
* Halloween på Liseberg
 
Halloween på Liseberg
 
NOVEMBER
 
Jag skrev totalt 50 inlägg som bland annat handlade om;
 
* Halloweenfesten
* Att min vän A var på besök
* Stora S "Öppet Hus"-besök på olika gymnasieskolor
* Fars Dag
* Fika i "Café Guldhedstornet"
* En härlig morgonpromenad
 
Fars Dag
 
DECEMBER
 
Jag skrev totalt 71 inlägg som bland annat handlade om;
 
* NK:s fina julskyltning
* Luciatåg i stora S skola
* "Frölunda Judos" julfest
* Luciafirande
* Årets julbak
* Julfirande
 
Julafton
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0