Vinterpromenad

Idag är ännu en sådan dag när jag faktiskt tycker om vintern. Efter det senaste snöfallet igår (som visserligen ställde till med kaos här i sta'n, men ändå) klarnade det upp; solen sken från en blå himmel och jag kände att jag helt enkelt måste ta en fotopromenad denna fantastiskt vackra vinterdag! Ibland har det sina fördelar att vara arbetssökande... ;)
 
Efter att ha ätit lunch gav jag mig så ut på en promenad. Jag hade ungefär en och en halv timma på mig innan jag skulle hämta lilla S på förskolan, men jag hade inte trott att promenaden skulle ta hela denna tid. Vilket den gjorde. Men det var en underbart härlig promenad och jag tog en hel del fotografier. Synd bara att min kamera har blivit så dålig -jag måste skaffa mig en ny så snart jag har pengar. Men det blev ändå ganska hyfsade fotografier som är roliga att ha som minne. Det är inte ofta vi har så underbara vinterdagar här i Göteborg...
 
Underbar vinterdag
 
 
Mycket snö
 
 
Vackert
 
 
Snö
 
 
Skog
 
 
Vintervärld
 
 
Snölandskap
 
 
Kan inte ta nog med bilder
 
 
Sällsynt med så här vackra vinterdagar i Göteborg
 
 
Klarblå himmel
 
 
Snart hemma
 
 
Många bilder blev det
 
 
Petra
2016-01-20 @ 16:08:27
URL: http://knokk.se

Så vackra bilder!! :)

JUNITJEJ
2016-01-20 @ 20:56:58
URL: http://www.junitjejen.se

Vilket vackert vinterlandskap!

aja
2016-01-21 @ 14:27:09

vackra bilder vännen :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0