Halmstad Äventyrsland

Jisses, vad tiden går! Och det är fullt upp hela tiden...jag har inte ens hunnit blogga om vårt besök på "Halmstad Äventyrsland" i söndags! Men nu har jag sett till att ta mig i kragen så det blir gjort...
 
Vi har ju besökt Äventyrslandet en gång tidigare, för ungefär två år sedan. Och båda barnen gillade det, även om lilla S nog var för liten då för att komma ihåg det... Vädret var i alla fall fantastiskt vid vårt förra besök, och det var det även denna gång! Och denna gång joinade även min syster med familj oss på Äventyrslandet.
 
Ingången till Äventyrslandet
 
Stora S sjunger upp sig med "the King"
 
Fina miniatyrer
 
 
Miniatyrer
 
 
Stora S åker rutschkana
 
Monsterbarnen
 
Indianbyn
 
I Smurfbyn kan man åka båt
 
 
Jag tog en båttur jag med
 
I de små sagohusen kan man bland annat hitta Hans och Greta och Emil i Lönneberga
 
 
Lilla S favorit var dock Jultomten
 
Piratlandet
 
 
F fick en ny kompis
 
Dags för bad
 
Stora S och M åkte vattenrutschbana
 
Stora S stod länge i kö för att få åka denna
 
Lunchdags
 
En trollkarl gick förbi
 
I Äventyrslandet finns även några karuseller
 
 
Dinosauriedalen
 
 
Dinosaurier
 
 
Hejdå, Halmstad Äventyrsland!
 
HÄR kan du läsa om vårt förra besök på Äventyrslandet! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0