En titt vid Gunnebo slott

I torsdags var det sista dagen för min kompis H här innan hon återvände hem till Norrtälje på kvällen, och eftersom vädret var hyfsat bestämde vi oss för att åka en sväng till Gunnebo slott i Mölndal efter att vi hämtat lilla S från förskolan. Vi andra har ju besökt slottet lite då och då genom åren, men för H var det första gången, och hon tyckte det var jättefint. Hon är som jag och tar en massa fotografier, och det gjorde även jag trots att jag varit där förr. Alltid kul att ha! :)
 
Grönt och fint vid Gunnebo slott
 
Slottet från framsidan
 
Springande barn
 
Utsikten från baksidan
 
Dammen med fontän
 
Slottet från baksidan
 
Kossan på lekplatsen
 
Omgivningarna
 
 
JUNITJEJ
2016-06-18 @ 15:58:55
URL: http://www.junitjejen.se

Så vackert det är där!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0