Mors Dag

I söndags var det "Mors Dag", men eftersom jag jobbade så blev det inte mycket firande. Som tur var jobbade jag bara fyra timmar och var hemma tidigt, och efter att ha gått runt lite på Torget med stora S för att hitta balkläder till henne, bar det av till ön då vädret var varmt och hyfsat soligt. Vi köpte med oss hamburgare och tillbehör att äta till middag, men förutom det så blev det lite solande och promenerande, och -i stora S fall- även lite badande. Som vanligt hade ingen av oss någon lust att åka hem, men till slut måste vi ju göra det i alla fall, och vi var hemma vid 18.30-tiden efter några härliga timmar. Jag fick även lite godsaker som present av stora S. En bra dag! :)
 
Lite solande på ön
 
Promenad
 
 
Grillade hamburgare till middag
 
 
Iskallt i vattnet, fast stora S höll inte med utan badade glatt för tredje gången detta år!
 
 
En härlig -men som vanligt alldeles för kort- morsdag på ön
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0