16-årsdag!

I lördags blev min dotter stora S 16 år -tänk vad tiden går! I höst börjar hon i gymnasiet och om bara två år är hon vuxen. Hur gick det till??
 
I vanlig ordning fick stora S själv bestämma vad hon ville göra på sin födelsedag, så efter morgonuppvaktningen åkte hon först på tjejträning i judoklubben. Efter det gick hon och jag på bio och såg den fantastiska filmen "Zootropolis". Vi såg den med engelskt tal eftersom stora S föredrar det och jag måste säga att det var en av de bästa animerade filmerna jag sett! Själva storyn var både rolig och spännande och den var fantastiskt välgjord med de animerade figurerna och bakgrunderna -wow! Vi såg dessutom filmen i 3D och det gör ju upplevelsen ännu bättre!
 
Efter bion ville stora S gå en sväng på sta'n och dagen avslutades sedan med middag på "McDonalds". Hon var nöjd med sin dag och jättenöjd med sina presenter. Och nu på lördag blir det släktkalas! :)
 
Födelsedagsbrickan och presenterna
 
 
God och mättande frukost
 
Presentöppning
 
 
Presentöppning
 
 
Alla presenter
 
Biobesök
 
 
Avslutning på McDonalds
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0