Botaniska Trädgården

I måndags -närmare bestämt den 16 maj- var det studiedagar både i skolan och förskolan. F jobbade dock som vanligt, men jag och barnen bestämde oss för att åka och besöka "Botaniska Trädgården" här i Göteborg. Vädret var väl inte det bästa då det var molnigt och ganska kyligt -det kom till och med lite regnstänk. Men det var ändå skönt att komma ut lite, och jag fick en del bilder tagna. Hade tänkt blogga om detta tidigare, men sedan jag började jobba i köket på Sahlgrenska har jag inte samma tid över till bloggande som förut. Men bättre sent än aldrig! :)
 
På spårvagnen på väg till Botaniska -lilla S ser måttligt road ut
 
Framme!
 
Fint
 
 
Mina blomsterbarn
 
 
Inne i växthusen var det varmt och grönt
 
 
Köttätande växter
 
Olika miljöer
 
 
Olika miljöer
 
 
Vackert med kaktusar
 
Söt liten stuga
 
Vackert
 
 
Vackert
 
 
Grönt och fint
 
Glass på Torget efter besöket
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0