Härlig höstdag!

Vissa gånger så tycker jag faktiskt om hösten; när solen skiner, temperaturen är behaglig och man kan se de olika färgerna på träden. Annars avskyr jag både höst och vinter eftersom det innebär kyla, mörker och regn eller snö/is. Hade jag haft möjlighet att göra som jag ville hade jag flytt Sverige under perioden oktober-mars och istället befunnit mig på betydligt varmare breddgrader...
 
Men -som sagt- vid vissa tillfällen gillar jag hösten och ett sådant tillfälle var igår när jag på vägen hem efter att ha hämtat lilla S på förskolan passade på att ta några fina höstbilder..
Höst
 
 
Hösten har sina fördelar (ibland)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0