Pokemonjakt i Trädgårdsföreningen

I söndags begav jag och stora S oss till "Trädgårdsföreningen" -huvudsakligen för att leta efter pokemons.
Ja, ni läste rätt; pokemons. Både jag och stora S har fastnat för det hetaste mobilspelet som finns att tillgå just nu -nämligen "PokemonGo". Stora S började spela långt före mig -själv har jag spelat i exakt tio dagar idag. Ett spel jag för inte särskilt länge sedan högtidligt förkunnade att jag aldrig skulle spela. Men så gick det med det...
 
Trädgårdsföreningen är ett av de mest populära ställena här i Göteborg att jaga pokemons i -jag kan svära på att säkert 90% av besökarna spelade just detta spel just denna dag! Sjukt egentligen -men kul!
Fast jag var inte där enbart för pokemons skull, jag ville också ta lite fina bilder, framför allt för min fotoutmaning "365 foton". Och det blev en del! :)
 
Fina Trädgårdsföreningen
 
 
Trädgårdsföreningen
 
 
En Drowsee vid stora S
 
Fontän
 
En Krabby
 
Mycket folk
 
Vackert
 
 
En Rattata på stora S ben
 
Nu i helgen -om vädret tillåter- blir det pokemonjakt i "Slottsskogen". Får se hur det går! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0