Andra hälsodagen

Shit, vad ont i kroppen jag har och har haft idag efter gårdagens PW! Jag var tvungen att gå lite fram och tillbaka emellanåt på jobbet idag, för stod jag stilla för länge gjorde det jätteont. Tur att man har ett rörligt arbete! Framför allt är det från ländryggen och ner det gör ont.
 
Jag hade ändå tänkt att jag skulle powerwalka idag, men maken avrådde mig från att göra det för att jag inte skulle få mer ont. Han tyckte att jag skulle ta det lite lugnt nu i början med kanske två PW:s denna vecka istället för fem som jag tänkt, och det kanske är bäst att göra så. Men eftersom jag var inställd på att promenera, så tog jag och stora S en vanlig promenad istället; samma sträcka som igår fast i lugn promenadtakt. Det gjorde att vi var ute lite längre än igår, men då det är väldigt skönt ute så var det helt okej. :) Nu när jag är hemkommen sedan en halvtimma gör det mest ont på framsidan av underbenen. Får se hur det känns imorgon!
 
Så det blev en fusk-PW idag, men precis som igår så åt jag sallad till lunch, promenerade tolv trappor ner och upp och drack ingen alkohol idag heller. Så andra dagen har också gått bra, kan man säga! :)
 
Fina mosaiker
 
 
Några bilder längsmed vägen
 
 
Havet
 
På hemväg
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0