Lekstan

Vädret har inte varit något vidare denna min sista semestervecka, så det har mest blivit att vi hållit oss inomhus. I fredags var dock stora S och hennes kompis H på "Liseberg" (de fick entré och åkpass gratis av barnens kusin J som jobbar där nu under sommaren) medan jag och F tog med lilla S till "Lekstan" som är ett inomhuslekställe för barn upp till 10-12 år. Vi har varit där ett par gånger tidigare och han har alltid tyckt det var jättekul -och i fredags var inget undantag. Vi var där i nästan två timmar och lilla S var genomsvettig efteråt. Jag tog en hel del bilder, såklart! :)
 
Lekstan
 
 
Lekstan
 
 
Lekstan
 
 
Lekstan
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0