Slottsskogen

Jag har ju alldeles glömt bort att blogga om vårt besök i "Slottsskogen" i lördags! Vädret var fint men rejält blåsigt, men eftersom vi kände att vi behövde komma ut lite så åkte vi dit för att titta på djuren. Flera med oss hade fått samma idé, så det var ganska mycket folk i rörelse. Men det är ju inte att undra på -Slottskogen är en av Göteborgs trevligaste platser, tycker jag! :) Mobilen var förstås med, så jag tog lite bilder.
 
Sälarna blev lilla S favorit
 
Sötisar
 
Kaninunge
 
Mys
 
Renar
 
Svan
 
Hjortar
 
Får
 
Fler hjortar
 
Hästar
 
Skogens konung
 
Coola pingviner
 
Gäss
 
Fina miljöer
 
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm
2017-08-09 @ 19:11:25
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Vad mysigt det verkar vara där :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0