Haga julmarknad

I lördags besökte jag och stora S julmarknaden i Haga. Den pågår varje helg från första adventshelgen till jul, och eftersom Haga är Göteborgs mysigaste stadsdel så är det kul att gå runt och titta. Marknaden är mycket välbesökt förutom de som säljer olika saker där, så brukar orkestern "Göta Lejon" ha lite uppträdanden. I år dök det också upp ett MC-buret tomtetåg precis när vi var där, så det var jättekul att se! :) Stora S köpte en prydnadstomte och ett julkort gjort av elever på hennes skola, men själv nöjde jag mig med att bara titta.
 
Haga julmarknad
 
 
Haga julmarknad (stora S köpte en av de svarta tomtarna)
 
 
Orkestern "Göta Lejon"
 
 
Fina hantverk
 
 
Tomtar på MC
 
 
Det fanns en lucia och en ren också -såå häftigt!
 
 
Haga julmarknad
 
 
Haga julmarknad
 
 
Haga julmarknad
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0