Julfest på judoklubben

I söndags var det den årliga julfesten på "Frölunda Judo", och i år var stora S med på uppvisningen. Så självklart var jag, F och lilla S där för att titta -och även min syster med döttrar var där. Föräldrar till de barn och ungdomar som tränar på judoklubben hade bakat lite goa grejer (inklusive jag själv), så det blev uppvisningar, fika och lekar. De hade även lotterier och poängpromenad, men i år avstod vi från det. Utom mina systerdöttrar, som ville gå poängpromenaden. En lyckad dag! :)
 
Det var en del besökare
 
 
Uppställning innan uppvisningarna
 
Uppvärmning
 
 
Uppvärmning
 
Stora S (och de andra) hoppade över några av sina judokamrater
 
 
Stora S gjorde uppvisningen med judokompisen T
 
 
Uppvisningen
 
 
Gofika
 
Fikasugna barn
 
 
Stora S och min systerdotter M var med och lekte
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0