Bloggåret 2016

I vanlig ordning bjuder jag här på en summering av föregående bloggår! Nytt för i år är att du kan klicka på inläggen jag nämnt om du känner att du vill läsa om dem! :)
 
JANUARI
 
Jag skrev 50 inlägg som bland annat handlade om:
 
1: Nyårsafton
3: 20-årskalas
17: En härlig vinterdag
20: Vinterpromenad
31: Kalas hos min syster
 
Vinterdag
 
FEBRUARI
 
 Jag skrev 45 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Alla hjärtans dag
 
MARS
 
Jag skrev 48 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Påskafton
 
APRIL
 
Jag skrev 36 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Sci-fi-mässan
 
MAJ
 
Jag skrev 44 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Minisemester i Alingsås med syster J
 
JUNI
 
Jag skrev 45 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Dottern slutade grundskolan
 
JULI
 
 Jag skrev 38 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Halmstad Äventyrsland
 
AUGUSTI
 
Jag skrev 37 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Color Obstacle Rush
 
SEPTEMBER
 
Jag skrev 37 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
VAB
 
OKTOBER
 
Jag skrev 38 inlägg som bland annat handlade om:
 
 
Wholicious
 
NOVEMBER
 
Jag skrev 32 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Halloween-tårtan
 
DECEMBER
 
Jag skrev 37 inlägg som bland annat handlade om;
 
 
Julafton
 
Under förra året så hade jag tydligen mest att blogga om i januari, följt av mars på andraplats samt februari och juni på delad tredjeplats. Lite kul att se! :)
 
GOTT NYTT BLOGGÅR 2017 TILL ER ANDRA SOM BLOGGAR! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0