24 och 25 juli

Nu är jag inne på min tredje semestervecka (tiden går fort!) och den inleddes igår med finbesök från Stockholm, närmare bestämt av min lillebror R och hans kompis E. De tog en minisemester här i Göteborg, och då är det klart att vi ville passa på att träffas! Det händer inte alltför ofta, nämligen... Jag och syster J träffade honom för ett par år sedan i Stockholm, men övriga i våra familjer hade inte sett honom sedan jag och F gifte oss 2010. Så lilla S och min systerdotter I träffade sin morbror för allra första gången. :)
Trots regn så grillade vi, pratade och hade jättetrevligt -en mycket lyckad dag!
 
Grillat till middag
 
 
Jag, syster J och R
 
Idag var det rätt okej väder, och då F är tillbaka på jobbet så har jag semester ensam med barnen, så man får ju hitta på lite saker att göra i alla fall. Så idag blev det ön i några timmar; vi åkte dit med mina svärföräldrar och även om det var mycket moln så var luften ändå ganska varm. Därför åt vi lunch på ön och sedan blev det lite bad och lek, så det blev en bra dag, det med! :)
 
Lunch med gnällig lilla S
 
Bad och lite solande när molnen stundtals gav vika
 
 
Syskonlek
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0