Bad x2

Semestervecka nummer två för både mig, F och syster J, och det har inneburit bad på två olika badplatser på två dagar. I tisdags var vi i Sisjön, men då blåste det ganska mycket och blev lite kallt, så vi stannade inte så länge. Men alla badade utom F i alla fall! :)
 
Sisjöbadet
 
 
Sisjöbadet
 
Igår blev det Askimsbadet. Det blåste då med, men var inte lika kallt som vid Sisjön dagen innan. Och till skillnad från Sisjön så var det en hel del andra badglada besökare på Askimsbadet. :)
 
Askimsbadet
 
 
Riktigt lågvatten pga ingen snö i vintras plus att det inte har regnat så mycket heller sista tiden
 
 
Mina badkillar
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0