Härligt på Lillöa!

Igår var det vackert -om än rätt blåsigt- väder efter regnandet i torsdags, så givetvis blev det en dag på ön! Vi var där ungefär vid 11.30-tiden och åkte inte hem igen förrän vid 18.30, så det blev några timmars solande, badande och även lite bokläsande (för mig). Svärföräldrarna var också där några timmar, men de åkte hem ganska tidigt. Idag är det bara 8 dagar kvar av min semester, så det gäller att ta vara på alla soltimmar man kan få!
 
Ekan fick ösas efter regnet dagen innan
 
Svärföräldrarna gjorde oss sällskap från lunch och några timmar framåt
 
Bad
 
 
Efter att make och son tröttnat på att bada och återvände till sjöboden stannade jag kvar och njöt av ensamheten en stund
 
Vackert
 
 
Älskar att gräva ner tårna i varm sand
 
Grillat till middag blev avslutningen på denna underbara dag
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0