Lilla S 5 år!

Idag blev lilla S 5 år -otroligt vad fort tiden går! Vi hade tänkt sjunga för lilla S och ge honom frukost och presenter på sängen, men då han vaknade långt innan vi andra vaknade så blev det inte så. Istället sjöng vi för honom vid köksbordet när vi alla hade stigit upp, och det gick bra det med! :)
 
Lilla S morgonuppvaktning
 
 
Det blev ett par presenter
 
 
Morgonpresenterna
 
På eftermiddagen var det så dags för födelsedagsfirande med släkt och vänner, och sammanlagt blev vi 14 stycken som dök upp med olika mellanrum. Det blev lite bakverk och tårta -och en hel del födelsedagspresenter för lilla S. En lyckad dag! :)
 
Cookies och bananmuffins
 
 
Lilla S önskade sig en pirattårta, så det fick det bli! Och naturligtvis fick han första biten
 
 
Barnen satt som vanligt i vardagsrummet medan vi vuxna satt i köket
 
 
Fler presenter
 
 
Gästerna dök upp lite vartefter
 
 
Glad 5-åring
 
 
Marie
2017-07-09 @ 08:01:28
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Va härligt med kalas. Så typiskt att barnen vaknar så tidigt att man själv inte hinner med att sjunga för dem på sängen.

Själv är jag mitt uppe i att planera ett 9-års kalas för min äldsta dotter!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0