Skärhamn

I lördags åkte vi och min syster J med familj (utom R) till Skärhamn som ligger ute på Tjörn. Det var första gången vi var där och när vi kom dit visade det sig att det var träbåtsfestival i staden, så där var hur mycket folk som helst! Vi hittade i alla fall en väl tilltagen parkering en bit utanför själva centrum, och sedan promenerade vi runt och tittade. Vädret var fantastiskt och vi köpte lunch som vi åt ute -och så hittade vi en underbar badplats. En riktigt lyckad dag, ingen av oss hade egentligen lust att åka hem sedan. Men förr eller senare måste man ju det, tyvärr...
 
Promenad från bilen in mot centrum
 
 
Lunch vid hamnen
 
 
Bilutställning med Mustanger
 
 
Mustanger
 
 
Det fanns även en Cadillac och en Corvette
 
 
Skärhamn
 
 
Träbåtsfestival
 
 
Skärhamn
 
 
Mycket båtar
 
Fantastisk badplats
 
 
Sandstrand
 
Badet
 
 
J och stora S
 
Jag tog en promenad
 
 
Skärhamn
 
 
Longevity - en blogg om hälsa
2017-07-17 @ 09:53:28
URL: http://madelein.se/

Ser härligt ut




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0