Midsommarafton

Igår var det midsommarafton, och efter en inledning med solsken och värme, så förändrades det tyvärr till regn på eftermiddagen, så i år blev det inget dansande runt midsommarastången. Inte för att jag brukar vara med annars heller, men det är ändå lite kul att vara på plats och titta och lyssna. Men nu blev vi hemma istället och som vanligt så tillbringade vi midsommarafton i sällskap med J och familjen. Det blev god mat och tårta och barnen fick en möjlighet att leka. En bra dag trots vädret! :)
 
Min midsommaroutfit
 
Nyklippt stora S
 
Midsommarmat
 
 
Tårtan gjorde jag själv
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenalejon

En blogg om mitt vardagsliv och mina tankar och funderingar om saker som händer i livet.

RSS 2.0